تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

رمان جدید «تخته سنگ‌های عریان» نوشته ری‌را عباسی منتشر شد

رمان جدید «تخته سنگ‌های عریان» نوشته ری‌را عباسی منتشر شد


کتاب «تخته سنگ‌های عریان» در ۲۶۴ صفحه توسط نشر آفتاب در نروژ منتشر شده‌است.

رمان جدید «تخته سنگ‌های عریان» نوشته ری‌را عباسی منتشر شد. این رمان یک دوره تاریخی از مردم و انجماد را به تصویر می‌کشد و به دنبال آن زندگی تغییر‌یافته‌ای در جریان است که در تهران بازار سرپوشیده تجریش شکل می گیرد. 

متن پشت جلد:
اگر امید‌ وابسته به فرداست، شاید فردا مثل مادری که راه رفتن را یادِ ما داد، دستِ فردا را بگیرد وُ راه ببرد. اصلن، فردا زن است یا مرد؟ فردا که آدم نیست آدمه؟ کاش کیفِ مدرسه بودیم و بر پشتِ کسی که راه بلد است، در‌ی پیدا می‌کردیم. کاش بدنِ آدم‌ها نرم بود. چرا کسی حرفی نزد؟ نمی‌دانم نامش شرم است یا ترس؟ «هی سارا دخترها زود مریض میشن گربه‌شور نکنی نانازِ تو» هیچ‌وقت با پدرم حمام نرفته‌ام. آب نیست. از ترس لابه‌لای آدم‌هایی می‌دویدم که دیگر ضربه پذیر نیستند. چه اتفاقی که نه زمین معلق بود نه زمان. تاریکی و روشنایی هست. همه‌ی نیستی‌ها هستند، این ما هستیم که در پوسته‌ی سخت مانده‌ایم،‌ درست مثل گنجی بر زمینی عریان.

درباره نویسنده:
ری‌را عباسی؛ شاعر و نویسنده، بنیانگذار و دبیرجشنواره بین‌المللی شعر صلح است. او سال ۲۰۰۰ عضو کانون نویسندگان ایران و سال۲۰۱۱ عضو جنبش جهانی شعر برای تغییر شد. بورسیه‌ی پرینس کلاوس (Prince Claus) و جوایزی در کارنامه‌اش دارد. آثارش به چند زبان ترجمه شده است.

 

 

 

تبلیغات

نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها:

Verified by MonsterInsights