تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

معرفی کانال لیلا صادقی با عنوان «زبان و جهان ما»  

معرفی کانال لیلا صادقی با عنوان «زبان و جهان ما»  

 

شهرگان: خانم لیلا صادقی که دکترای زبان‌شناسی از دانشگاه تهران را دارد، داستان‌نویس، شاعر، مترجم، ناقد و پژوهش‌گر ادبی است و نزدیک به دو سال است که در ونکوور کانادا زندگی می‌‌کند. ایشان از نزدیک به یکسال پیش با راه‌اندازی کانال یوتیوپ به مباحث تاریخی، اجتماعی و ادبی با رویکرد شناختی می‌پردازد. موضوع ویدیو‌های لیلا صادقی عمدتاً درباره «زبان و جهان ما» تهیه و ضبط می‌شود. یکی از نکات برجسته و قابل تامل این سری ویدیوها، نگاه به زبان‌های بومی کانادا به منظور حفظ و معرفی فرهنگ‌هاست که تهیه و اجرا می‌گردد.

ویدیوی آموزش غلط فارسی در مدارس ایران و چگونگی آموزش درست نظام آوایی و ساختار زبان فارسی و همچنین آموزش خط فارسی از دیگر موارد با اهمیت در زبان فارسی است که لیلا صادقی به آن می‌پردازد و نکات ضعف آموزش زبان فارسی در مدارس ایران را به چالش می‌کشد.

حضور این استاد فرهیخته در ونکوور و بازدید از کانال یوتیوپ او فرصت مغتنمی است برای فراگیری درست زبان فارسی و آشنایی با زبان‌های بومی کانادا در دیاسپورای ایران فرهنگی.

بسیار امیدواریم که خانم لیلا صادقی شیوه‌ای برای یادگیری آموزش زبان فارسی پیشنهاد کند تا فارسی‌زبانان در کانادا و سراسر جهان بتوانند زبان فارسی را به شریک‌ زندگی و همسران غیرایرانی خود برای یادگیری بهتر و آسان‌تر زبان فارسی کمک کنند.

کانال ویدیویی لیلا صادقی را می‌توانید در آدرس زیر دنبال کنید:

https://www.youtube.com/@leilasadeghi_writer/

وبسایت ایشان نیز به‌قرار زیر است:

www.leilasadeghi.com

 

لطفاً به اشتراک بگذارید
تبلیغات

نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین نسخه دیجیتال شهرگان

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها:

تازه‌ترین نسخه‌ی دیجیتال هم‌یان «ویژه‌نامه‌ی پیوست شهرگان»

Verified by MonsterInsights