تبلیغات

صفحه را انتخاب کنید

 در راهپیمایی طرفداران ترامپ در ونکوور به روزنامه‌نگار CTV حمله شد

ما از نظاره‌ی خشونت‌آمیزی که امروز در مرز جنوبی ما اتفاق افتاد، دچار شوک و حیرت شدیم. نباید به شانتاژ و ارعاب اجازه داد تا قانون اساسی دموکراتیک دچار اختلال شود. این خشونت بیمار و نا بهنجار باید توسط همه‌ی آن‌هایی که به دموکراسی ایمان دارند، تقبیح و محکوم شود

جان هورگان وزیر نخست استان بریتیش کلمبیا

ونکوور – گروه ترجمه شهرگان: امروز (چهارشنبه ۶ ژانویه) روزنامه نگار «سی تی وی» حین تهیه گزارش از یک راهپیمایی کوچک در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مورد حمله قرار گرفت.

بن نلمز، عکاس برنده جایزه گفت: مردی بدون اینکه باعث تحریک او شده باشد به صورتم مشت زد.

نلمز گفت: “او از اینکه من به همراه سایر رسانه ها مشغول عکس گرفتن و گزارش این واقعه بودیم ناراحت بود. خشونت فیزیکی علیه اعضای رسانه اشتباه است و فقط در خارج از کانادا اتفاق نمی‌افتد‌، بلکه در اینجا در ونکوور هم اتفاق می افتد.” نلمز آسیب جدی ندید ولی می‌لرزید.

این حادثه در محوطه آرت گالری ونکوور در مرکز شهر، جایی که حدود ۲۰ تا ۲۴ نفر برای نشان دادن حمایت خود از ترامپ و تلاش‌های او برای لغو نتایج انتخابات عادلانه و دموکراتیک در آمریکا، جمع شده‌بودند، اتفاق افتاد.

بیشتر افرادی که در این تظاهرات شرکت کردند، پرچم‌ها و پلاکاردهای ترامپ حمل می‌کردند‌، رفتار صلح آمیز داشتند.

معترض کورینا کونلان به CTV News گفت: “دعا می کرد همه آرایی که پنهانی دزدیده شده‌اند، فاش شود.”

کونلان که پوشاک قرمز رنگ ترامپ ۲۰۲۰ داشت، گفت: “من ترامپ را دوست دارم. او برای مسیحیت ایستاده است.” “آمریکا توسط مسیحیان ساخته شده و برای آن جنگید. ما به آزادی اعتقاد داریم.”

کونلان اظهار داشت که وی از آخرین تحولات واشنگتن، جایی که آشوبگران مسلح به ساختمان کنگره در پایتخت ایالات متحده یورش بردند، آگاهی ندارد، اما حمایت خود را از اهداف آنها ابراز داشت.

تظاهرکنندگان همچنین به سمت کنسولگری ایالات متحده راهپیمایی کردند. در همین حال یک زن این تجمع را “رژه غرور” برای ترامپ توصیف کرد.

[یادآور می‌شویم که در این راهپیمایی یک تا دو نفر پرچم‌های کوچک سه‌رنگ ایران با طرح شیر و خورشید را به پرچم ترامپ وصل کرده و حمل می‌کردند – شهرگان]

گزینشی از خبر سی تی نیوزhttps://bc.ctvnews.ca/video?clipId=2113721&jwsource=cl

 

 

تبلیغات

آگهی‌های تجاری:

ویدیوی تبلیفاتی صرافی عطار:

شهرگان در شبکه‌های اجتماعی

آرشیو شهرگان

دسته‌بندی مطالب

پیوندها:

Verified by MonsterInsights